Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Drodzy Goście,

Bezpieczeństwo Państwa jest dla nas najwyższą wartością. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem w naszym Pałacu.

 

Bezpieczna i przyjazna lokalizacja

➡Nasz hotel mieści się w małej, spokojnej i cichej wsi, z dala od miasta, na odludziu, bez tłumów, blisko natury

➡Hotel Pałac Alexandrinum położony jest na 12 ha terenu zielonego, gdzie każdy może znaleźć własną przestrzeń, a poza terenem rozciągają się rozległe bezdroża, ścieżki spacerowe oraz rowerowe

➡Wszystkie posiłki przygotowujemy sami, w kuchni hotelu – nie korzystamy z zewnętrznego cateringu

 

 

Bezpieczeństwo w hotelu

➡Postępujemy zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (Główny Inspektorat Sanitarny, Ministerstwo Zdrowia).

➡Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami nasi pracownicy stosują maseczki ochronne oraz rękawiczki).

➡Ograniczyliśmy liczbę Gości mogących jednocześnie przebywać w poszczególnych miejscach w hotelu stosowanie do ich powierzchni, z zastosowaniem 2-metrowego dystansu między osobami

➡Na terenie hotelu znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk – m.in. przy wejściu do hotelu, w recepcji, przy wejściu do restauracji, w toaletach.

➡Na terenie hotelu dezynfekujemy powierzchnie dotykowe – klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze, włączniki światła, blaty.

➡Zwiększyliśmy częstotliwość wymiany powietrza w budynku i zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia pomieszczeń

 

Recepcja

➡Każdy Gość podczas zameldowania może mieć obligatoryjnie zmierzoną temperaturę bezdotykowym termometrem. Personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych oraz powtórzyć procedurę w trakcie pobytu

➡W trakcie meldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą

➡Zmiany procedur podczas check in tak aby skrócić czas przebywania Gości przy recepcji

➡Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi a zameldowanie odbywa się w sposób bezdotykowy

➡Wszyscy pracownicy hotelu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące, codziennie przed rozpoczęciem pracy mają również mierzoną temperaturę

➡Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane

➡W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący

➡Goście podczas zameldowania informowani są o wprowadzonych zasadach

(potwierdzone podpisem Gościa)

 

Pokoje

➡Wietrzenie oraz dezynfekcja przez zamgławianie środkiem bakterio-wirusobójczym pokoi po wymeldowaniu Gości, a przed przybyciem kolejnych

➡W trakcie pobytu Gości pokoje sprzątane tylko na wyraźne życzenie Gości

➡Pokoje hotelowe są sprzątane z zastosowaniem nowych procedur, zgodnie z wytycznymi GIS z dochowaniem należytej staranności wraz z dezynfekcją urządzeń

➡W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, meble, armatury, poręcze, wietrzenie pokoju, telefon, pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości

➡Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi

➡Zakaz używania suszarek do włosów

 

Restauracja

➡Przed wejściem do restauracji dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a Goście proszeni są o dezynfekcję rąk

➡Pracownicy restauracji stosują środki bezpieczeństwa takie, jak rękawiczki oraz maseczki

➡ Utrzymujemy dyscyplinę 2-metrowej odległości pomiędzy stolikami

➡ Kontrola i nadzór maksymalnej liczby gości w restauracji – na podstawie liczby dostępnych miejsc siedzących, przy uwzględnieniu zasad 1 osoba / 4 m2

➡Restauracja przyjmuje i obsługuje zamówienia w formie serwisu do stolików

➡ Istnieje możliwość zamówienia posiłków do pokoju w formie Room Service – (telefonicznie lub w recepcji)

➡Posiłki do pokoi będą dostarczone na uzgodnioną godzinę do Państwa pokoju

➡Bufety oraz wszystkie blaty są regularnie dezynfekowane a zastawa i sztućce wyparzane

➡ Każdorazowa dezynfekcja stolika po zakończeniu obsługi gości lokalu gastronomicznego przy danym stoliku. Po zakończonej dezynfekcji stolik oznaczony napisem „zdezynfekowano”

 

Atrakcje

➡Do dyspozycji Gości pozostają już wszystkie atrakcje: park, stajnia, sala zabaw, plac zabaw, siłownia, basen, sauna, siłownia, bilard, piłkarzyki, rowery rekreacyjne, kije do Nordic Walking

 

Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany warunków rezerwacji w zakresie cen i rodzaju usług

w zależności od decyzji GIS i Ministerstwa Zdrowia w kwestii epidemii

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij