Bezpieczeństwo Państwa jest dla nas najwyższą wartością. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem w naszym Pałacu.
Bezpieczna i przyjazna lokalizacja
➡Nasz hotel mieści się w małej, spokojnej i cichej wsi, z dala od miasta, na odludziu, bez tłumów, blisko natury
➡Hotel Pałac Alexandrinum położony jest na 12 ha terenu zielonego, gdzie każdy może znaleźć własną przestrzeń, a poza terenem rozciągają się rozległe bezdroża, ścieżki spacerowe oraz rowerowe
➡Wszystkie posiłki przygotowujemy sami, w kuchni hotelu – nie korzystamy z zewnętrznego cateringu
Bezpieczeństwo w hotelu
➡Postępujemy zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (Główny Inspektorat Sanitarny, Ministerstwo Zdrowia).
➡Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami nasi pracownicy stosują maseczki ochronne oraz rękawiczki).
➡Ograniczyliśmy liczbę Gości mogących jednocześnie przebywać w poszczególnych miejscach w hotelu stosowanie do ich powierzchni, z zastosowaniem 2-metrowego dystansu między osobami
➡Na terenie hotelu znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk – m.in. przy wejściu do hotelu, w recepcji, przy wejściu do restauracji, w toaletach.
➡Na terenie hotelu dezynfekujemy powierzchnie dotykowe – klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze, włączniki światła, blaty.
➡Zwiększyliśmy częstotliwość wymiany powietrza w budynku i zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia pomieszczeń
Recepcja
➡Każdy Gość podczas zameldowania może mieć obligatoryjnie zmierzoną temperaturę bezdotykowym termometrem. Personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych oraz powtórzyć procedurę w trakcie pobytu
➡W trakcie meldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą
➡Zmiany procedur podczas check in tak aby skrócić czas przebywania Gości przy recepcji
➡Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi a zameldowanie odbywa się w sposób bezdotykowy
➡Wszyscy pracownicy hotelu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące, codziennie przed rozpoczęciem pracy mają również mierzoną temperaturę
➡Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane
➡W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący
➡Goście podczas zameldowania informowani są o wprowadzonych zasadach
(potwierdzone podpisem Gościa)
Pokoje
➡Wietrzenie oraz dezynfekcja przez zamgławianie środkiem bakterio-wirusobójczym pokoi po wymeldowaniu Gości, a przed przybyciem kolejnych
➡W trakcie pobytu Gości pokoje sprzątane tylko na wyraźne życzenie Gości
➡Pokoje hotelowe są sprzątane z zastosowaniem nowych procedur, zgodnie z wytycznymi GIS z dochowaniem należytej staranności wraz z dezynfekcją urządzeń
➡W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, meble, armatury, poręcze, wietrzenie pokoju, telefon, pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości
➡Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi
➡Zakaz używania suszarek do włosów
Restauracja
➡Przed wejściem do restauracji dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a Goście proszeni są o dezynfekcję rąk
➡Pracownicy restauracji stosują środki bezpieczeństwa takie, jak rękawiczki oraz maseczki
➡ Utrzymujemy dyscyplinę 2-metrowej odległości pomiędzy stolikami
➡ Kontrola i nadzór maksymalnej liczby gości w restauracji – na podstawie liczby dostępnych miejsc siedzących, przy uwzględnieniu zasad 1 osoba / 4 m2
➡Restauracja przyjmuje i obsługuje zamówienia w formie serwisu do stolików
➡ Istnieje możliwość zamówienia posiłków do pokoju w formie Room Service – (telefonicznie lub w recepcji)
➡Posiłki do pokoi będą dostarczone na uzgodnioną godzinę do Państwa pokoju
➡Bufety oraz wszystkie blaty są regularnie dezynfekowane a zastawa i sztućce wyparzane
➡ Każdorazowa dezynfekcja stolika po zakończeniu obsługi gości lokalu gastronomicznego przy danym stoliku. Po zakończonej dezynfekcji stolik oznaczony napisem „zdezynfekowano”
Atrakcje
➡Do dyspozycji Gości pozostają już wszystkie atrakcje: park, stajnia, sala zabaw, plac zabaw, siłownia, basen, sauna, siłownia, bilard, piłkarzyki, rowery rekreacyjne, kije do Nordic Walking
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany warunków rezerwacji w zakresie cen i rodzaju usług
w zależności od decyzji GIS i Ministerstwa Zdrowia w kwestii epidemii