Jak zorganizować konferencję biznesową w hotelu?

Jak zorganizować konferencję biznesową w hotelu?

21 Sep /2023
22 Sep /2023
  1. Startseite
  2. Hotel
  3. Blog
  4. Jak zorganizować konferencję biznesową w hotelu?
18 Februar 2020

Organizacja konferencji biznesowych to ważny element funkcjonowania firmy. Dla podtrzymywania relacji z kontrahentami, nawiązywania nowych współpracy handlowych czy reklamowania swoich produktów i usług, spotkania z ludźmi z branży i spoza niej są niezbędne. Często na miejsce tych eventów wybierane są hotele. Dowiedz się jak i dlaczego warto zorganizować wydarzenie właśnie tam.

Na sukces konferencji ma wpływ wiele czynników. Oprócz kwestii merytorycznych i charyzmatycznego prowadzącego, bardzo ważny jest wybór odpowiedniego obiektu. Niewiele miejsc w okolicach Warszawy może poszczycić się takim wyposażeniem oraz otoczeniem jak Pałac Alexandrinum.  Za organizację konferencji w takim eleganckim obiekcie odpowiada zaangażowany i doświadczony zespół osób. To ważne, ponieważ wydarzenia o charakterze biznesowym to nie tylko konferencje, ale też całe ich otoczki — wyżywienie, noclegi, atrakcje dodatkowe, zajęcia integracyjne. Udany event powinien uwzględniać wszystkie te elementy.

Wybierz odpowiednią salę

Na miejsce organizacji konferencji warto wybrać obiekt, który dysponuje kilkoma salami. Zazwyczaj usytuowane są one na różnych piętrach, aby zapewnić uczestnikom maksimum prywatności oraz dostęp do najpotrzebniejszych rzeczy (szatnia, zaplecze multimedialne i gastronomiczne). Ważne, aby zapewniały też podstawowe wyposażenie tj. stoły i krzesła (najlepiej mobilne, takie które można ułożyć w podkowę, ustawienie klasowe lub teatralne — w zależności od potrzeb). W sali konferencyjnej nie może zabraknąć rzutnika, nagłośnienia, klimatyzacji, przesłon okiennych zaciemniających i pulpitu dla prowadzącego. Niektóre mają też zaaranżowany stolik kawowy z przekąskami oraz napojami, a także wieszak na okrycia wierzchnie.

Sale utrzymane w dworskim klimacie to wymarzone otoczenie do organizacji wydarzenia biznesowego na wysokim poziomie. Oprócz zaplecza technicznego liczy się także styl aranżacyjny wnętrza.

Dlaczego warto organizować konferencje w hotelach?

Spotkania biznesowe w hotelach cieszą się obecnie dużą popularnością. Przyczyn takiego trendu jest wiele, a do najważniejszych należy:

  • eleganckie, nowoczesne otoczenie,
  • dostęp do multimediów, nagłośnienia, rzutników,
  • możliwość skorzystania z bazy noclegowej, zwłaszcza jeśli spotkanie ma charakter międzynarodowy lub międzymiastowy,
  • dostęp do zaplecza gastronomicznego i możliwość organizacji posiłków,
  • wiele opcji na spędzenie czasu wolnego po zakończeniu spotkania.

Spotkanie o charakterze biznesowym pozwala uczestnikom poznać firmę i zasady, jakie w nim królują. Jeśli organizujesz konferencje w hotelach możesz zaprezentować się od najlepszej strony. Takie wydarzenia są uznawane za bardziej prestiżowe i profesjonalne niż jakiekolwiek inne. To z kolei przekłada się na pozytywny wizerunek Twojej firmy w oczach klientów, kontrahentów oraz pozostałych gości.

Siehe auf der Karte

Um Dienste auf höchstem Niveau bereitzustellen, verwendet die Website Cookies, die im Browser gespeichert werden. Detaillierte Informationen zum Verwendungszweck und zur Möglichkeit, Cookie-Einstellungen zu ändern, befinden sich in den Datenschutzbestimmungen. Wenn Sie auf ALLE AKZEPTIEREN klicken, stimmen Sie der Verwendung von Technologien wie Cookies und der Verarbeitung Ihrer im Internet gesammelten persönlichen Daten wie IP-Adressen und Cookie-IDs durch [KANCELARIA PRAWNA WITOLD MODZELEWSKI RADCA PRAWNY; HOTEL PAŁAC ALEXANDRINUM WITOLD MODZELEWSKI; CENTRUM REHABILITACJI, Kaleńska 8, 04-367, Warszawa] für Marketingzwecke zu (einschließlich automatisches Anpassen der Werbung an Ihre Interessen und die Vermessung deren Effektivität). Sie können die Cookie-Einstellungen in den Einstellungen ändern.

Datenschutzeinstellungen verwalten
Cookies, die erforderlich sind, damit die Website funktioniert

Cookies, die für den Betrieb der auf der Website verfügbaren Dienste erforderlich sind, und das Durchsuchen von Angeboten, das Vornehmen von Reservierungen und das Unterstützen von Sicherheitsmechanismen ermöglichen, unter anderem: Benutzerauthentifizierung und Erkennung von Missbrauch.

Analytische Cookies

Cookies, die das Sammeln von Informationen über die Art und Weise ermöglichen, wie der Benutzer die Website nutzt, um ihre Funktionsweise zu optimieren und sie an die Erwartungen des Benutzers anzupassen.

Marketing-Cookies

Cookies, mit denen der Benutzer Marketinginhalte anzeigen kann, die auf seine Vorlieben zugeschnitten sind, und welche die Versendung von Benachrichtigungen über Marketingangebote, die seinen Interessen entsprechen, ermöglichen, einschließlich Informationen zu Produkten und Dienstleistungen des Website-Administrators und Dritter.

Ihre Einstellungen wurden noch nicht gespeichert