Jak zorganizować konferencję biznesową w hotelu?

Jak zorganizować konferencję biznesową w hotelu?

29 mar /2024
30 mar /2024
  1. HomePage
  2. Hotel
  3. Blog
  4. Jak zorganizować konferencję biznesową w hotelu?
18 lutego 2020

Organizacja konferencji biznesowych to ważny element funkcjonowania firmy. Dla podtrzymywania relacji z kontrahentami, nawiązywania nowych współpracy handlowych czy reklamowania swoich produktów i usług, spotkania z ludźmi z branży i spoza niej są niezbędne. Często na miejsce tych eventów wybierane są hotele. Dowiedz się jak i dlaczego warto zorganizować wydarzenie właśnie tam.

Na sukces konferencji ma wpływ wiele czynników. Oprócz kwestii merytorycznych i charyzmatycznego prowadzącego, bardzo ważny jest wybór odpowiedniego obiektu. Niewiele miejsc w okolicach Warszawy może poszczycić się takim wyposażeniem oraz otoczeniem jak Pałac Alexandrinum.  Za organizację konferencji w takim eleganckim obiekcie odpowiada zaangażowany i doświadczony zespół osób. To ważne, ponieważ wydarzenia o charakterze biznesowym to nie tylko konferencje, ale też całe ich otoczki — wyżywienie, noclegi, atrakcje dodatkowe, zajęcia integracyjne. Udany event powinien uwzględniać wszystkie te elementy.

Wybierz odpowiednią salę

Na miejsce organizacji konferencji warto wybrać obiekt, który dysponuje kilkoma salami. Zazwyczaj usytuowane są one na różnych piętrach, aby zapewnić uczestnikom maksimum prywatności oraz dostęp do najpotrzebniejszych rzeczy (szatnia, zaplecze multimedialne i gastronomiczne). Ważne, aby zapewniały też podstawowe wyposażenie tj. stoły i krzesła (najlepiej mobilne, takie które można ułożyć w podkowę, ustawienie klasowe lub teatralne — w zależności od potrzeb). W sali konferencyjnej nie może zabraknąć rzutnika, nagłośnienia, klimatyzacji, przesłon okiennych zaciemniających i pulpitu dla prowadzącego. Niektóre mają też zaaranżowany stolik kawowy z przekąskami oraz napojami, a także wieszak na okrycia wierzchnie.

Sale utrzymane w dworskim klimacie to wymarzone otoczenie do organizacji wydarzenia biznesowego na wysokim poziomie. Oprócz zaplecza technicznego liczy się także styl aranżacyjny wnętrza.

Dlaczego warto organizować konferencje w hotelach?

Spotkania biznesowe w hotelach cieszą się obecnie dużą popularnością. Przyczyn takiego trendu jest wiele, a do najważniejszych należy:

  • eleganckie, nowoczesne otoczenie,
  • dostęp do multimediów, nagłośnienia, rzutników,
  • możliwość skorzystania z bazy noclegowej, zwłaszcza jeśli spotkanie ma charakter międzynarodowy lub międzymiastowy,
  • dostęp do zaplecza gastronomicznego i możliwość organizacji posiłków,
  • wiele opcji na spędzenie czasu wolnego po zakończeniu spotkania.

Spotkanie o charakterze biznesowym pozwala uczestnikom poznać firmę i zasady, jakie w nim królują. Jeśli organizujesz konferencje w hotelach możesz zaprezentować się od najlepszej strony. Takie wydarzenia są uznawane za bardziej prestiżowe i profesjonalne niż jakiekolwiek inne. To z kolei przekłada się na pozytywny wizerunek Twojej firmy w oczach klientów, kontrahentów oraz pozostałych gości.

Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez KANCELARIA PRAWNA WITOLD MODZELEWSKI RADCA PRAWNY; HOTEL PAŁAC ALEXANDRINUM WITOLD MODZELEWSKI; CENTRUM REHABILITACJI, Kaleńska 8, 04-367, Warszawa , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane