Jak zorganizować konferencję biznesową w hotelu?

Jak zorganizować konferencję biznesową w hotelu?

17 kwi /2021
18 kwi /2021
  1. HomePage
  2. Hotel
  3. Blog
  4. Jak zorganizować konferencję biznesową w hotelu?
18 lutego 2020

Organizacja konferencji biznesowych to ważny element funkcjonowania firmy. Dla podtrzymywania relacji z kontrahentami, nawiązywania nowych współpracy handlowych czy reklamowania swoich produktów i usług, spotkania z ludźmi z branży i spoza niej są niezbędne. Często na miejsce tych eventów wybierane są hotele. Dowiedz się jak i dlaczego warto zorganizować wydarzenie właśnie tam.

Na sukces konferencji ma wpływ wiele czynników. Oprócz kwestii merytorycznych i charyzmatycznego prowadzącego, bardzo ważny jest wybór odpowiedniego obiektu. Niewiele miejsc w okolicach Warszawy może poszczycić się takim wyposażeniem oraz otoczeniem jak Pałac Alexandrinum.  Za organizację konferencji w takim eleganckim obiekcie odpowiada zaangażowany i doświadczony zespół osób. To ważne, ponieważ wydarzenia o charakterze biznesowym to nie tylko konferencje, ale też całe ich otoczki — wyżywienie, noclegi, atrakcje dodatkowe, zajęcia integracyjne. Udany event powinien uwzględniać wszystkie te elementy.

Wybierz odpowiednią salę

Na miejsce organizacji konferencji warto wybrać obiekt, który dysponuje kilkoma salami. Zazwyczaj usytuowane są one na różnych piętrach, aby zapewnić uczestnikom maksimum prywatności oraz dostęp do najpotrzebniejszych rzeczy (szatnia, zaplecze multimedialne i gastronomiczne). Ważne, aby zapewniały też podstawowe wyposażenie tj. stoły i krzesła (najlepiej mobilne, takie które można ułożyć w podkowę, ustawienie klasowe lub teatralne — w zależności od potrzeb). W sali konferencyjnej nie może zabraknąć rzutnika, nagłośnienia, klimatyzacji, przesłon okiennych zaciemniających i pulpitu dla prowadzącego. Niektóre mają też zaaranżowany stolik kawowy z przekąskami oraz napojami, a także wieszak na okrycia wierzchnie.

Sale utrzymane w dworskim klimacie to wymarzone otoczenie do organizacji wydarzenia biznesowego na wysokim poziomie. Oprócz zaplecza technicznego liczy się także styl aranżacyjny wnętrza.

Dlaczego warto organizować konferencje w hotelach?

Konferencje w hotelach cieszą się obecnie dużą popularnością. Przyczyn takiego trendu jest wiele, a do najważniejszych należy:

  • eleganckie, nowoczesne otoczenie,
  • dostęp do multimediów, nagłośnienia, rzutników,
  • możliwość skorzystania z bazy noclegowej, zwłaszcza jeśli spotkanie ma charakter międzynarodowy lub międzymiastowy,
  • dostęp do zaplecza gastronomicznego i możliwość organizacji posiłków,
  • wiele opcji na spędzenie czasu wolnego po zakończeniu spotkania.

Spotkanie o charakterze biznesowym pozwala uczestnikom poznać firmę i zasady, jakie w nim królują. Jeśli organizujesz konferencje w hotelach możesz zaprezentować się od najlepszej strony. Takie wydarzenia są uznawane za bardziej prestiżowe i profesjonalne niż jakiekolwiek inne. To z kolei przekłada się na pozytywny wizerunek Twojej firmy w oczach klientów, kontrahentów oraz pozostałych gości.

Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Kancelaria Prawna Witod Modzelewski Radca Prawny; Hotel Pałac Alexandrinum Witold Modzelewski, Kaleńska 8, 04-367, Warszawa Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane